Producent biżuterii, firma Pandora wyprodukowała reklamę, która porusza.
Do udziału w reklamie zaproszono 6 matek i ich dzieci. Mamy ustawiono w szeregu a każde dziecko z zawiązanymi oczami musiało wskazać swoją mamę. Dzieci w wieku od 3 do 9 lat próbowało odnaleźć w grupie mam swoją własną. Rozczulający był sposób, w jakim maluchy identyfikowały swoje mamy – robiły to po dotyku, wąchały ubrania i włosy, zbliżały swoją twarz do twarzy poszczególnych kobiet. Żadne dziecko się nie pomyliło. Niektóre pewne swojego wyboru przytulały się do swoich mam, jeszcze przed zdjęciem opaski z oczu. Niezwykłe.
Hasło reklamy „Wszystkie kobiety są wyjątkowe” po obejrzeniu spotu staje się jeszcze bardziej wymowne.
Marka Pandora oficjalnie potwierdziła, że dzieci i matki występujące w reklamie nie są aktorami – są to prawdziwe rodziny, które zgłosiły chęć udziału w tym filmie.
Film jest potwierdzeniem, że dziecko z matką łączy niezwykle silna i wyjątkowa więź. Rozpoznanie własnej mamy jest niemal instynktowne – nie tylko na filmie, tak też jest w życiu. Mało rodziców jest świadoma, że dla dzieci są nie tylko znajomym głosem i twarzą, ale zapachem czy wyjątkowym rodzajem dotyku. To wszystko buduje bezgraniczne zaufanie dziecka do mamy i jego poczucie bezpieczeństwa.