Reklama

Jeśli jesteś zainteresowany promocją swoich usług lub produktów na mamy-mamom.pl, pisz na adres:
reklama@mamy-mamom.pl

Projekt Mamy Mamom to fenomen w polskim internecie i niekwestionowany lider w tematyce poradnictwa parentingowego w social media. 

Mamy-mamom.pl łączy zalety bloga (bardzo popularną formą są np. recenzje produktów dla mam i dzieci) i portalu – szeroka współpraca z ekspertami takimi jak prawnik, położna, fizjoterapeuta itd.  Z jednej strony fakt ten nadaje projektowi profesjonalizmu i prestiżu, z drugiej wiarygodności i zaufania jakim darzą mamy-mamom.pl mamy i kobiety w ciąży. 

Segment parentingu na rynku polskich mediów internetowych jest bardzo przesycony, dlatego Mamy Mamom to ciekawa alternatywa, by podciągnąć pozycję swojego produktu zarówno w SERP (reklamowe treści i linki zostają na stałe w portalu), jak i w social mediach. W tych ostatnich, posty mają nawet milionowe zasięgi! 

2019 r. był rokiem wielu udanych kampanii reklamowych: natywnych i bezpośrednich. Na Mamy Mamom swoje produkty promowali producenci ubrań, wózków, suplementów, kosmetyków, mebli czy szeroko rozumianych akcesoriów do dzieci. 

W obszarze tematyki parenting i zdrowie, Mamy Mamom na pewno wyróżnia się ogromnym wsparciem w social media, co daje wiele możliwości nowoczesnych i nietuzinkowych kampanii wyróżniających się pośród dostępnych mediowych kampanii jak np. grafiki czy filmiki viralowe. 

Mamy-mamom.pl to strona tworzona przez Mamy i dla Mam. Ważnym elementem społeczności zbudowanej wokół strony jest Facebook. Obecnie skupia mamy i kobiety w ciąży wokół 3 stron na facebooku:

https://www.facebook.com/MamyMamom/

https://www.facebook.com/CiazaDrogaMailowa/

https://www.facebook.com/Mamolada/

Łącznie blisko 300 tysięcy kobiet w ciąży i mam.

Dostępne stałe formy reklamowe to: 

  • recenzje/fotorelacje z testowania, w tym bardzo popularny ranking: ODKRYCIE MIESIĄCA 
  • landing page 
  • działy dedykowane
  • merytoryczne artykuły sponsorowane 
  • lokowania produktowe w hitowych zestawieniach oraz artykułach redakcyjnych 
  • konkursy 
  • wpisy i akcje facebookowe – grafiki virale, akcje natywne w social mediach 
  • bannery
  • kampanie leadowe, wizerunkowe, zasięgowe. 

Pod każdy produkt tworzona jest indywidualna oferta uwzględniająca potrzeby marki, specyfikę produktu, a także oczekiwany efekt, na podstawie którego jest dobierany rodzaj kampanii – wizerunkowa, zasięgowa czy np. mająca na celu zbieranie leadów. 

Do tej pory z naszej oferty reklamowej skorzystali m.in.

WEŹ UDZIAŁ W KONKURSIE!

Subscribe to our newsletter

autoresponder system powered by FreshMail
 

autoresponder system powered by FreshMail