-Reklama-

Nowa odsłona Pepco

Pepco zaprezentowało nowy koncept wizualny i aranżację swoich sklepów oraz poszerzoną ofertę produktową. Pierwsze polskie lokalizacje w zmienionej wersji można odwiedzić już m.in. we Wrocławiu i w Warszawie oraz wszędzie tam, gdzie otwierane są nowe sklepy sieci. Zmiany obejmują nowy branding, nawigację i komunikację w sklepie oraz przearanżowany jego layout i nowe linie produktowe. Do końca 2023 roku Pepco przeprowadzi pełną metamorfozę większości sklepów w Polsce oraz Europie, gdzie w 17 krajach sieć tworzy już niemal 3000 placówek.

-Reklama-

Nowe Pepco, czyli odpowiedź na potrzeby milionów klientów

Zmiany w Pepco są realizacją obecnego hasła marki: „Poczuj jakość, pokochaj cenę”. To projekt poprzedzony szczegółowymi analizami potrzeb klientów. Nowy koncept testowany był najpierw w modernizowanych sklepach we Wrocławiu, a teraz można go podziwiać już w całej Warszawie oraz wszystkich nowo otwieranych sklepach Pepco w innych miastach i miasteczkach.

Miliony klientów odwiedzają nasze sklepy w całej Europie, dokonując każdego miesiąca 28 milionów transakcji. Odpowiadając na ich potrzeby, ale również chcąc przyciągnąć tych, którzy jeszcze nie przychodzą do nas regularnie, zmieniamy się i dostosowujemy do nowych oczekiwań rynkowych. Przed nami niezwykle intensywny czas rozwoju. W tym roku finansowym to będzie około 500 nowych sklepów Pepco w Europie, czyli średnio ponad jedno nowe otwarcie dziennie. Do tego dochodzą przebudowy już istniejących placówek, w ramach naszego programu New Look w Polsce, gdzie mieści się najwięcej naszych sklepów, a także w Czechach, Rumunii, na Słowacji i na Węgrzech. Do końca 2023 roku planujemy metamorfozy 1800 lokalizacji, a w kolejnych dwóch latach nowy wygląd zyskają już wszystkie nasze sklepy w całej Europie” – skomentował Aleksandr Cikaidze, Pepco Retail Director.

Przed i po zmianach

Większa powierzchnia sprzedażowa i więcej produktów

W zmodernizowanych sklepach Pepco powierzchnia sprzedażowa zwiększyła się średnio o ponad 14 metrów kwadratowych, m. in. dzięki zmniejszeniu części magazynowej. Umożliwiło to pełniejsze wyeksponowanie asortymentu sieci i przełożyło się na zwiększenie średnio o 15% liczby produktów. Obecna oferta Pepco składa się z około 40 grup asortymentowych i 500 kategorii. Jest ona regularnie odświeżana i ulepszana o 250 nowych produktów każdego tygodnia i 80 nowych kolekcji sezonowych, takich jak stworzona specjalnie dla Pepco kolekcja Cardio Bunny, linie Indygo Loft i Purple Glam czy bogata oferta produktów licencjonowanych, np. Disney, Warner Bros, Universal.

Nowa strona wizualna i przestrzenie dla pracowników

Wszystkie modernizowane sklepy przechodzą rebranding. Zmienione zostało również logo sieci, które jest teraz bardziej nowoczesne i buduje nową tożsamość marki. Niesie skojarzenia z marką rodzinną, troskliwą, bliską i podążającą za najnowszymi trendami. W sklepach już od samego wejścia widoczne są liczne zmiany wizualne: w witrynie, nawigacji, komunikacji cen i kategorii produktowych. W ramach zmian zostały wprowadzone również nowe koszyki i odzież pracownicza oraz zmodernizowane sklepowe zaplecza. Pokoje socjalne przearanżowano, nowocześnie umeblowano i wyposażono, dzięki czemu pracownicy mogą spędzać przerwy oraz odbywać zebrania w bardziej komfortowych warunkach.

Nowe sklepy Pepco przeszły niesamowitą metamorfozę, mamy teraz większą powierzchnię sprzedażową, co tworzy miejsce dla szerszego asortymentu i nowych kolekcji. Zmienił się wystrój naszych sklepów, branding, wprowadziliśmy nową nawigację, która pozwala na jeszcze bardziej intuicyjne zakupy, a pracownicy zyskali nową przestrzeń socjalną. To, co jednak pozostało i pozostanie niezmienne, to nasze świetne ceny. W Pepco wiemy, że każdy chce być dumnym z tego, jak dba o swoją rodzinę i dom. Dlatego zapewniamy naszym klientkom to, czego potrzebują i pragną, aby ubrać siebie i swoich najbliższych oraz wyposażać i dekorować mieszkania. – powiedziała Agnieszka Jaworska – Pepco Commercial Director.

W trosce o środowisko

Nowości w sklepach Pepco związane są także z realizacją strategii ESG firmy, w ramach której konsekwentnie ogranicza ona wpływ swojej działalności na środowisko naturalne. I tak na przykład, wszystkie sklepy Pepco w Europie są wyposażone w energooszczędne oświetlenie ledowe. Od niedawna dostępna jest w Pepco specjalna kolekcja artykułów odzieżowych z bawełny organicznej dla najmłodszych – Turtledove London Premium Organic Cotton czy nowa linia akcesoriów domowych Pepco is Green, które spełniają co najmniej jedno z następujących kryteriów: są biodegradowalne, mają w składzie materiały pochodzące z recyklingu lub są wykonane z materiałów naturalnych, pozyskiwanych z poszanowaniem dla środowiska. W Pepco nie brakuje także innych produktów oznaczonych międzynarodowymi certyfikatami, jak FSC®, GOTS, OEKO_TEX czy GRS, potwierdzającymi, że artykuły te zostały wyprodukowane z poszanowaniem dla środowiska.

Nowe Pepco w Europie

Nowy format sklepów został wprowadzony na pierwszym etapie testowo w 16. wrocławskich sklepach Pepco, a następnie zmodernizowanych zostało 46 sklepów na terenie Warszawy. Równocześnie w nowym brandingu otwierane są wszystkie nowe lokalizacje sieci, która prowadzi dynamiczną ekspansję w Polsce i Europie. Aktualnie Pepco obecne jest w 17 krajach i sieć już zapowiedziała otwarcie swoich sklepów w Portugalii na wiosnę 2023 roku. Istniejące sklepy Pepco będą modernizowane przez kolejne trzy lata. Polska, gdzie mieści się najwięcej naszych sklepów będzie pierwszą na starcie tego procesu, dołączą do niej także Czechy, Rumunia, Słowacja i Węgry. Do końca 2023 roku planowane są więc metamorfozy 1800 lokalizacji, a w kolejnych dwóch latach nowy wygląd zyskają już wszystkie sklepy Pepco w całej Europie.

***

Pepco to sklepy oferujące odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu. Sieć posiada ponad 2900 placówek w 17 krajach europejskich: od Estonii po Włochy i od Hiszpanii po Bułgarię, w tym blisko 1200 sklepów w Polsce. Dewiza marki to „Poczuj jakość, pokochaj cenę”. Każdego miesiąca klienci odwiedzający sklepy Pepco dokonują 28 milionów transakcji. Obecnie sieć zatrudnia 25 tysięcy pracowników, w tym ponad 900 w poznańskiej centrali.

informacja prasowa

-Reklama-

Musisz przeczytać

Najlepsze gry na majówkę! Zobacz nasze typy!

Majówka to czas, w którym wielu z nas cieszy się wolnymi dniami i spędza czas z rodziną i przyjaciółmi. Jednym z ciekawych sposobów na spędzenie wolnego czasu w gronie najbliższych są gry planszowe. Dlaczego nie skorzystać z tej okazji i zorganizować rodzinne bądź przyjacielskie granie planszówek?

10 faktów o colostrum, które musisz znać

Colostrum. Niektórym nic nie mówi ta nazwa, inni gdzieś o niej słyszeli, ale nie do końca wiedzą czym jest, a jeszcze inni choć mają wiedzę na jej temat, to nie jest ona wystarczająca. Czas zatem przybliżyć wszystkim działanie colostrum, tym bardziej, że w czasie przesilenia wiosennego ta wiedza może być bardzo przydatna.

Beta hCG prawdę o ciąży ci powie

Badanie potocznie zwane „betą” (beta hcg) zna każda przyszła mama. Jest ono uznawane za najbardziej miarodajne i wiarygodne badanie wykrywające ciążę. W jaki sposób wykonuje się badanie pod kątem beta hCG i kiedy najlepiej je zrobić?

Podobne artykuły

Komentarze

Jesteśmy też tutaj

236,433FaniLubię
12,800ObserwującyObserwuj
413ObserwującyObserwuj

Przeczytaj również

Dwujęzyczność dzieci: korzyści i wyzwania

Dwujęzyczność to zdolność posługiwania się dwoma językami w życiu codziennym. W dzisiejszym świecie jest to coraz częstsze i pożądane zjawisko, ponieważ wiąże...

Ile wody powinno się wypijać względem wieku i wagi?

Woda jest niezbędnym składnikiem dla prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu. Odgrywa kluczową rolę w utrzymaniu równowagi elektrolitowej, termoregulacji ciała, transportu składników odżywczych i...

Ile powinna trwać laktacja?

Ile powinna trwać laktacja, to pytanie stawia sobie mama, która karmi piersią. Nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ale warto podawać naturalne mleko jak najdłużej, a przynajmniej przez 6 miesięcy.

Karmienia piersią można się nauczyć

Ogólnopolski Tydzień Promocji Karmienia Piersią przypada w symbolicznym czasie: rozpoczyna się w Dzień Matki, 26 maja, i trwa do 1 czerwca, czyli do Dnia Dziecka. To wyjątkowy okres promujący złoty standard żywienia niemowląt, jakim jest wyłączne karmienie piersią przez pierwsze 6 miesięcy życia.

Odpowiedz na proste pytania i zgarnij szczoteczkę elektryczną dla siebie i dziecka!

Przed wami kolejna super okazja. Tym razem możecie w łatwy sposób zgarnąć szczoteczkę elektryczną Oral-B dla siebie i dziecka. Wystarczy odrobina szczęścia!