-Reklama-
-Reklama-

Nowa odsłona Pepco

Pepco zaprezentowało nowy koncept wizualny i aranżację swoich sklepów oraz poszerzoną ofertę produktową. Pierwsze polskie lokalizacje w zmienionej wersji można odwiedzić już m.in. we Wrocławiu i w Warszawie oraz wszędzie tam, gdzie otwierane są nowe sklepy sieci. Zmiany obejmują nowy branding, nawigację i komunikację w sklepie oraz przearanżowany jego layout i nowe linie produktowe. Do końca 2023 roku Pepco przeprowadzi pełną metamorfozę większości sklepów w Polsce oraz Europie, gdzie w 17 krajach sieć tworzy już niemal 3000 placówek.

-Reklama-

Nowe Pepco, czyli odpowiedź na potrzeby milionów klientów

Zmiany w Pepco są realizacją obecnego hasła marki: „Poczuj jakość, pokochaj cenę”. To projekt poprzedzony szczegółowymi analizami potrzeb klientów. Nowy koncept testowany był najpierw w modernizowanych sklepach we Wrocławiu, a teraz można go podziwiać już w całej Warszawie oraz wszystkich nowo otwieranych sklepach Pepco w innych miastach i miasteczkach.

Miliony klientów odwiedzają nasze sklepy w całej Europie, dokonując każdego miesiąca 28 milionów transakcji. Odpowiadając na ich potrzeby, ale również chcąc przyciągnąć tych, którzy jeszcze nie przychodzą do nas regularnie, zmieniamy się i dostosowujemy do nowych oczekiwań rynkowych. Przed nami niezwykle intensywny czas rozwoju. W tym roku finansowym to będzie około 500 nowych sklepów Pepco w Europie, czyli średnio ponad jedno nowe otwarcie dziennie. Do tego dochodzą przebudowy już istniejących placówek, w ramach naszego programu New Look w Polsce, gdzie mieści się najwięcej naszych sklepów, a także w Czechach, Rumunii, na Słowacji i na Węgrzech. Do końca 2023 roku planujemy metamorfozy 1800 lokalizacji, a w kolejnych dwóch latach nowy wygląd zyskają już wszystkie nasze sklepy w całej Europie” – skomentował Aleksandr Cikaidze, Pepco Retail Director.

Przed i po zmianach

Większa powierzchnia sprzedażowa i więcej produktów

W zmodernizowanych sklepach Pepco powierzchnia sprzedażowa zwiększyła się średnio o ponad 14 metrów kwadratowych, m. in. dzięki zmniejszeniu części magazynowej. Umożliwiło to pełniejsze wyeksponowanie asortymentu sieci i przełożyło się na zwiększenie średnio o 15% liczby produktów. Obecna oferta Pepco składa się z około 40 grup asortymentowych i 500 kategorii. Jest ona regularnie odświeżana i ulepszana o 250 nowych produktów każdego tygodnia i 80 nowych kolekcji sezonowych, takich jak stworzona specjalnie dla Pepco kolekcja Cardio Bunny, linie Indygo Loft i Purple Glam czy bogata oferta produktów licencjonowanych, np. Disney, Warner Bros, Universal.

Nowa strona wizualna i przestrzenie dla pracowników

Wszystkie modernizowane sklepy przechodzą rebranding. Zmienione zostało również logo sieci, które jest teraz bardziej nowoczesne i buduje nową tożsamość marki. Niesie skojarzenia z marką rodzinną, troskliwą, bliską i podążającą za najnowszymi trendami. W sklepach już od samego wejścia widoczne są liczne zmiany wizualne: w witrynie, nawigacji, komunikacji cen i kategorii produktowych. W ramach zmian zostały wprowadzone również nowe koszyki i odzież pracownicza oraz zmodernizowane sklepowe zaplecza. Pokoje socjalne przearanżowano, nowocześnie umeblowano i wyposażono, dzięki czemu pracownicy mogą spędzać przerwy oraz odbywać zebrania w bardziej komfortowych warunkach.

Nowe sklepy Pepco przeszły niesamowitą metamorfozę, mamy teraz większą powierzchnię sprzedażową, co tworzy miejsce dla szerszego asortymentu i nowych kolekcji. Zmienił się wystrój naszych sklepów, branding, wprowadziliśmy nową nawigację, która pozwala na jeszcze bardziej intuicyjne zakupy, a pracownicy zyskali nową przestrzeń socjalną. To, co jednak pozostało i pozostanie niezmienne, to nasze świetne ceny. W Pepco wiemy, że każdy chce być dumnym z tego, jak dba o swoją rodzinę i dom. Dlatego zapewniamy naszym klientkom to, czego potrzebują i pragną, aby ubrać siebie i swoich najbliższych oraz wyposażać i dekorować mieszkania. – powiedziała Agnieszka Jaworska – Pepco Commercial Director.

W trosce o środowisko

Nowości w sklepach Pepco związane są także z realizacją strategii ESG firmy, w ramach której konsekwentnie ogranicza ona wpływ swojej działalności na środowisko naturalne. I tak na przykład, wszystkie sklepy Pepco w Europie są wyposażone w energooszczędne oświetlenie ledowe. Od niedawna dostępna jest w Pepco specjalna kolekcja artykułów odzieżowych z bawełny organicznej dla najmłodszych – Turtledove London Premium Organic Cotton czy nowa linia akcesoriów domowych Pepco is Green, które spełniają co najmniej jedno z następujących kryteriów: są biodegradowalne, mają w składzie materiały pochodzące z recyklingu lub są wykonane z materiałów naturalnych, pozyskiwanych z poszanowaniem dla środowiska. W Pepco nie brakuje także innych produktów oznaczonych międzynarodowymi certyfikatami, jak FSC®, GOTS, OEKO_TEX czy GRS, potwierdzającymi, że artykuły te zostały wyprodukowane z poszanowaniem dla środowiska.

Nowe Pepco w Europie

Nowy format sklepów został wprowadzony na pierwszym etapie testowo w 16. wrocławskich sklepach Pepco, a następnie zmodernizowanych zostało 46 sklepów na terenie Warszawy. Równocześnie w nowym brandingu otwierane są wszystkie nowe lokalizacje sieci, która prowadzi dynamiczną ekspansję w Polsce i Europie. Aktualnie Pepco obecne jest w 17 krajach i sieć już zapowiedziała otwarcie swoich sklepów w Portugalii na wiosnę 2023 roku. Istniejące sklepy Pepco będą modernizowane przez kolejne trzy lata. Polska, gdzie mieści się najwięcej naszych sklepów będzie pierwszą na starcie tego procesu, dołączą do niej także Czechy, Rumunia, Słowacja i Węgry. Do końca 2023 roku planowane są więc metamorfozy 1800 lokalizacji, a w kolejnych dwóch latach nowy wygląd zyskają już wszystkie sklepy Pepco w całej Europie.

***

Pepco to sklepy oferujące odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu. Sieć posiada ponad 2900 placówek w 17 krajach europejskich: od Estonii po Włochy i od Hiszpanii po Bułgarię, w tym blisko 1200 sklepów w Polsce. Dewiza marki to „Poczuj jakość, pokochaj cenę”. Każdego miesiąca klienci odwiedzający sklepy Pepco dokonują 28 milionów transakcji. Obecnie sieć zatrudnia 25 tysięcy pracowników, w tym ponad 900 w poznańskiej centrali.

informacja prasowa

-Reklama-

Musisz przeczytać

BEZPŁATNY poradnik o rozszerzaniu diety plus KASZKA! ODBIERZ SWÓJ ZESTAW

Rozszerzanie diety dziecka to wcale nie jest proste zadanie! Z pomocą przychodzi BoboVita. Już dziś zamów swój DARMOWY...

Najlepsze polskie hotele z animacjami dla dzieci

W kraju kapryśnej i nieprzewidywalnej pogody urlop z dzieckiem może być wyzwaniem. Na szczęście są miejsca, w których nie ma nudy, nawet jeśli aura nie dopisuje. Zobacz najlepsze polskie hotele z animacjami. Tam twoje dzieci będą czuły się jak w raju.

PORÓD – wszystko, co musisz wiedzieć. KURS DLA MAM

Poród to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu każdej mamy. Jak się do niego przygotować? Zobacz kurs dla mam.

Podobne artykuły

Komentarze

Jesteśmy też tutaj

236,433FaniLubię
12,800ObserwującyObserwuj
411ObserwującyObserwuj

Przeczytaj również

Czy zabawki mogą wpływać na rozwój sensoryczny malucha?

Zabawki sensoryczne na przełomie ostatnich lat zyskują na popularności. Dzieci je uwielbiają za to, że mogą ich dotykać, wkładać do buzi i bez umiaru doświadczać. Rodzice zaś doceniają kilka momentów spokoju, kiedy maluch jest nimi pochłonięty. Zabawki sensoryczne dają nam możliwość nie tylko oddechu, ale przede wszystkim wsparcia rozwoju malucha. Jednak czym dokładnie są, kiedy najlepiej je wprowadzić i jak wybrać te odpowiednie spośród wielu dostępnych na rynku? O tym wszystkim rozmawiamy z Magdaleną Zujewicz, fizjoterapeutką i ekspertką marki Canpol babies.

Kim powinno być moje dziecko w przyszłości? Przede wszystkim zawodowo szczęśliwe

Wybór zawodu jest wyzwaniem, nie tylko dla dzieci, ale też dla rodziców. Pierwszą przyszłościową decyzję dziecko musi podjąć już w szkole podstawowej, kolejną tuż po maturze. Kiedy jednak decyduje kim, zostanie w przyszłości? Okazuje się, że nawet i w przedszkolu. Co więcej, badania mówią, że tylko 18 proc. Polaków pracuje w zawodzie wybranym w liceum. Jak zatem zdać egzamin z rodzicielskiego wsparcia w wyborze zawodu?

Jak przygotować się do porodu? Ta lista z pewnością Ci pomoże!

Poród to jedna z ważniejszych chwil w życiu – po 9. miesiącach ciąży na świat przychodzi twoje dziecko. Zastanów się nad tym, jak chcesz, by przebiegały narodziny i stwórz plan porodu. Co powinno się w nim znaleźć?

Kiedy zmienia się kolor oczu u dziecka?

Zachwycasz się niebieskimi oczami twojego noworodka? Musimy cię zmartwić, istnieje prawdopodobieństwo, że kolor oczu dziecka jeszcze się zmieni. Kiedy to się stanie? Jaki finalny kolor oczu będzie mieć twoje dziecko?

Krem pod oczy: jak działa i jak go używać?

Krem pod oczy to jeden z podstawowych kosmetyków niezbędnych do systematycznej pielęgnacji urody. Kremy dedykowane do delikatnej skóry w okolicach oczu mają różne przeznaczenie. O ile wymagają regularnego stosowania, nie należy przesadzać z ilością nakładanego kremu. Na rynku jest bardzo bogata gama tego rodzaju produktów. Kosmetyki pod oczy mogą występować w różnych cenach. Wybierając krem pod oczy, warto zwrócić uwagę na jego właściwości i skład. Dowiedz się, dlaczego warto kupić odpowiednio dopasowany krem pod oczy.