1 czerwca marka Twister wystartowała z nową aktywacją skierowaną do nastolatków i rodziców. “Rozkręć się z Twisterem” rzuca światło na młode talenty, pozwala im rozwijać swój potencjał i zawalczyć o udział w Twister Camp. Kampania odbywa się z udziałem TikTokerów, partnerami akcji jest sieć sklepów Żabka oraz Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.
Twister nakręca do rozwoju
W TikTokowym konkursie Twistera dla osób powyżej 16. roku życia, uczestnicy mają szansę rozwijać pasję i zdobywać rozpoznawalność w sieci. Do wyboru czeka aż siedem kategorii – m.in. muzyka, make-up, sport czy taniec.
By wziąć udział należy zakupić loda Twister w sklepach Żabka, zachować paragon i nagrać wideo. 10 groszy z każdej transakcji trafia do Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, której misją jest m.in. szerzenie świadomości o mowie nienawiści.
Twister Camp – warsztaty z Tiktokerami
Ambasadorami akcji są popularni TikTokerzy: Sylwia Lipka, Łukasz Chwieduk, Klaudia Kempska, Adam Mirek, Klaudia Bieszcz i Kamil Szpejenkowski. To na ich profilach rozgrywa się konkurs, który wyłoni siedmiu zwycięzców – uczestników Twister Camp, czyli edukacyjnych warsztatów w Warszawie.
25 sierpnia podczas Twister Camp twórcy opowiedzą o własnych początkach w sieci, przekażą wskazówki, jak rozwijać konkretne pasje i zdradzą sekret atrakcyjnego contentu. To także tam odbędzie się finał zbiórki na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
Dajemy Dzieciom Siłę
Kampania, zachęcając młodzież do rozkręcania się w sieci, podejmuje również temat zagrożeń związanych z obecnością w mediach społecznościowych. Według raportu Nastolatki 3.0 co piąty przedstawiciel młodego pokolenia doświadcza przemocy w internecie. To dlatego na rozkrecsieztwisterem.pl do dyspozycji opiekunów pozostają materiały edukacyjne stworzone we współpracy z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę, dające wskazówki jak pomóc młodym w radzeniu sobie z hejtem. Na nastolatków czeka wideo przygotowane przez samych TikTokerów.
“Wierzymy, że całokształt kampanii wesprze młodych w odpowiedzialnym rozwoju swoich talentów w sieci” – mówi Natalia Walencik, Brand Manager Lodów Dla Dzieci Na Polskę i Europę Wschodnią w Unilever.
Twister łączy siły z Fundacją również jako partner Digital Youth Forum, na którym w rolę prelegenta wcieli się TikToker i ambasador „Rozkręć się z Twisterem”, Łukasz Chwieduk. Motywem przewodnim jest odpowiedzialny rozwój – kreatywne i bezpieczne korzystanie z sieci.
Konkurs “Rozkręć się z Twisterem” trwa do 23 lipca. Regulamin i szczegóły znajdują się na www.rozkrecsieztwisterem.pl.
Za strategię, ideę kreatywną, wdrożenie kampanii i przeprowadzenie konkursu odpowiada agencja Cut The Mustard, a za zakup mediów – dom mediowy Mindshare.
Informacja prasowa