Reklamaads-single

Mini Matters w Action -Wysokiej jakości drewniane zabawki w atrakcyjnych cenach!

W sklepach Action w całej Polsce jest już dostępna nowa kolekcja zabawek Mini Matters. W jej skład wchodzi ponad trzydzieści produktów wykonanych głównie z drewna, przeznaczonych dla dzieci w wieku od roku do ośmiu lat. Zabawki zostały zaprojektowane z myślą o Action i charakteryzują się wysoką jakością. Produkty mają pobudzać wyobraźnię najmłodszych, stymulować proces uczenia i eksperymentowania poprzez zabawę. To m.in. zestawy klocków, pluszaki dla najmłodszych, czy domek dla lalek, dziecięca kuchnia bądź garaż dla nieco starszych dzieci. Wszystkie artykuły są dostępne w atrakcyjnych cenach.

Reklamaads-single
Reklamaads-single

Mini Matters to pierwsza marka własna Action w kategorii zabawek. Wszystkie produkty spełniają międzynarodowe standardy jakości i bezpieczeństwa. Drewniane zabawki posiadają certyfikat TüV/GS, a ponadto wykonano je z kontrolowanego drewna FSC, pochodzącego z ekologicznych upraw. Wybierając zabawki Mini Matters nie tylko zapewnisz dzieciom radość za rozsądną cenę, ale też przyczynisz się do ochrony środowiska.

Chcemy podnosić komfort życia naszych klientów, niezależnie od ich możliwości finansowych. – wyjaśnia Sławomir Nitek, Dyrektor Generalny Action Polska i dodaje – Mini Matters rozszerza naszą ofertę marek o drewniane zabawki wysokiej jakości, które nie tylko dają radość i wspierają proces uczenia, ale są też w pełni bezpieczne i ekologiczne. Ich atrakcyjna cena sprawia, że są dostępne dla wszystkich, więc z pewnością ucieszą wielu naszych klientów.

Zabawki z kolekcji Mini Matters są dostępne we wszystkich sklepach Action, w całej Polsce (można je również zobaczyć na stronie www.action.com). Ceny rozpoczynają się od 6,84 zł (drewniane puzzle dla najmłodszych). Za 42,80 zł można kupić drewniany garaż, bądź zamek księżniczki.

O ACTION

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z ponad 1400 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii i Polsce. We wszystkich krajach zatrudnia niemal 46 000 osób. W 2018 r. całkowita sprzedaż netto wyniosła 4,2 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6.000 artykułów w sklepach Action jest częścią standardowego zakresu produktów. Cała reszta jest dynamiczna i szybko się zmienia, a każdego tygodnia Action wprowadza na półki swoich sklepów ponad 150 nowych artykułów. Asortyment składa się z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele zarówno znanych marek, jak i marek własnych. Action może gwarantować swoim klientom tak niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów, optymalną dystrybucję i racjonalną politykę kosztową w całej organizacji. Action nie godzi się na jakiekolwiek ustępstwa względem jakość, bezpieczeństwa ani warunków produkcji oferowanych produktów. Polityka Etycznego Pozyskiwania Action zapewnia odpowiedzialne podejście do produkcji zarówno społecznie jak i środowiskowo.
wpis gościnny