Projekt Mamy Mamom to fenomen w polskim internecie i niekwestionowany lider w tematyce poradnictwa parentingowego w social media.
Mamy-mamom.pl łączy zalety bloga (bardzo popularną formą są np.recenzje produktów dla mam i dzieci) i portalu – szeroka współpraca z ekspertami takimi jak prawnik, położna, fizjoterapeuta itd. Z jednej strony fakt ten nadaje projektowi profesjonalizmu i prestiżu, z drugiej wiarygodności i zaufania jakim darzą mamy-mamom.pl mamy i kobiety w ciąży.
Segment parentingu na rynku polskich mediów internetowych jest bardzo przesycony, dlatego Mamy Mamom to ciekawa alternatywa, by podciągnąć pozycję swojego produktu zarówno w SERP (reklamowe treści i linki zostają na stałe w portalu), jak i w social mediach. W tych ostatnich, posty mają nawet milionowe zasięgi!
Ostatnie miesiące były czasem wielu udanych kampanii reklamowych: natywnych i bezpośrednich. Na Mamy Mamom swoje produkty promowali producenci ubrań, wózków, suplementów, kosmetyków, mebli czy szeroko rozumianych akcesoriów do dzieci.
W obszarze tematyki parenting i zdrowie, Mamy Mamom na pewno wyróżnia się ogromnym wsparciem w social mediach. Bardzo dobre wyniki potwierdzają także niezależne raporty. Silne wsparcie naszej społeczności na FB, daje wiele możliwości nowoczesnych i nietuzinkowych kampanii wyróżniających się pośród dostępnych mediowych kampanii jak np. grafiki czy filmiki viralowe.
Mamy-mamom.pl to strona tworzona przez Mamy i dla Mam. Ważnym elementem społeczności zbudowanej wokół strony jest Facebook. Obecnie skupia mamy i kobiety w ciąży wokół 3 stron na Facebooku:
https://www.facebook.com/MamyMamom/
https://www.facebook.com/CiazaDrogaMailowa/
https://www.facebook.com/Mamolada/
Łącznie blisko 500 tysięcy kobiet w ciąży i mam.
Dostępne stałe formy reklamowe to:
- recenzje/fotorelacje z testowania, w tym bardzo popularny ranking: ODKRYCIE MIESIĄCA
- landing page
- działy dedykowane
- merytoryczne artykuły sponsorowane
- lokowania produktowe w hitowych zestawieniach oraz artykułach redakcyjnych
- konkursy
- wpisy i akcje facebookowe – grafiki virale, akcje natywne w social mediach
- bannery
- kampanie leadowe, wizerunkowe, zasięgowe.
Pod każdy produkt tworzona jest indywidualna oferta uwzględniająca potrzeby marki, specyfikę produktu, a także oczekiwany efekt, na podstawie którego jest dobierany rodzaj kampanii – wizerunkowa, zasięgowa czy np. mająca na celu zbieranie leadów.