Reklama

Ponad 30 gwiazd edukuje w nowej kampanii „Moja Krew”!

Rusza akcja „Moja Krew” wraz z premierą wyjątkowego spotu – „Krew potrzebna w Polsce co 15 sekund” - tak często w polskich szpitalach potrzeba bezcennego leku, jedynego płynnego narządu. Do kampanii KREWNIAKÓW „Moja Krew” przyłączyło się 30 gwiazd polskiej telewizji do najnowszej- Marek Bukowski, Grażyna Wolszczak, Maciej Orłoś, Mateusz Rusin, Monika Mazur i wielu, wielu innych.

Reklama
Reklama

 

W związku z ogromnym niezaspokojonym zapotrzebowaniem na krew Europejska Fundacja Honorowego Dawcy Krwi KREWNIACY, po raz kolejny apeluje: „Krew to lek, niewiarygodnie cudowny i  wyjątkowy”. Cel Krewniaków to tym razem 1  000  000 nowych krwiodawców i zupełna nowość –  promocja zdrowego stylu życia oraz wsparcie dla tych, którzy krwi z  różnych powodów oddać nie mogą. Dzięki akcji „Moja Krew”, bez względu na wiek i stan zdrowia, każdy może zostać „Krewniakiem”.


Wszystko za sprawą czołowego produktu kampanii „Moja Krew Chlorofil”, czyli w 100% naturalnego suplementu, który pozwala oczyścić organizm z zalegających w nim toksyn. „Moja Krew Chlorofil” jest silnie związany z profilem działalności KREWNIAKÓW, ponieważ dotyczy krwi jako najważniejszego składnika naszego organizmu – zwiększa krzepliwość w przypadkach hemofilii, buduje i oczyszcza krew oraz wspomaga jej tworzenie. Kupując butelkę w dedykowanej oprawie oznaczonej wybraną grupą krwi, można wesprzeć Krewniaków. Aby w Polskich szpitalach nigdy nie zabrakło krwi!
–  Średnio 1 osoba na 10 potrzebuje w szpitalu Twojej krwi  – mówi Jolanta Mrotek w najnowszym spocie Krewniaków. –  W parę minut możesz uratować nawet 3 osoby  – puentuje Marcin Rogacewicz. Wszystkie te liczby dają do myślenia, bo jeśli krew możemy oddać nawet 6 razy do roku – 1 człowiek daje szansę na nowe życie aż 18 osobom rocznie. Z tego powodu gwiazdy spotu nazywają krwiodawców bohaterami. –  Honorowi krwiodawcy, jesteście wspaniali!  – docenia Marek Bukowski.


– Reakcje publiczności przeszły nasze najśmielsze oczekiwania.  To wyjątkowy dzień, dlatego że razem z  firmą DuoLife zaprezentowaliśmy potężnej grupie osób najnowszy spot kampanii „Moja Krew” –  tak podsumował pierwszą prelekcję spotu Marcin Velinov, inicjator akcji i założyciel Krewniaków. Wideo, które po raz pierwszy ujrzało światło dzienne podczas VIII Leadership Development Seminars w kieleckim Best Western Hotel****, już krąży w sieci!
Zobacz najnowszy spot Krewniaków promujący akcję „Moja Krew”

 

    art. sponsorowany
0
4398
2

Subscribe to our newsletter

autoresponder system powered by FreshMail