Reklama

Liczymy kalorie

Złotych rad dotyczących skutecznych metod na redukację tkanki tłuszczowej nie brakuje. Cała istota tak naprawdę to odpowiednie zaplanowanie liczby kalorii, względem naszego zapotrzebowania.

Reklama
Reklama

Jedzenie 5 czy 3 posiłków dziennie? Przed treningiem czy po? O której kolacja, a może w ogóle oddać ją wrogowi? Zapewnie słyszałaś już wiele z takich rad? Prawda jest jednak taka: aby odchudzanie miało sens, trzeba po prostu dostaraczać organizmowi mniejszą ilości energii (liczby kalorii) niż on potrzebuje. Czyli ile? Sprawa nie jest taka prosta, bo idealna dieta cud nie istnieje. Jest to uzależnione od naszych indywidualnych parametrów takich jak: płeć, wiek, wzrost, a także od stylu życia danej osoby, w tym od poziomu aktywności fizycznej.

Złota zasada „mż”

Mówiąc prostszym językiem, jedyna słuszna zasada w przypadku skutecznego odchudzania to słynne „mż” – mniej żreć. Mniej to znaczy ile, czego, w jakich proporcjach? Tu niestety najlepiej powierzyć się profesjonalistom lub skorzystać z odpowiednich narzędzi, jak np. kalkulator zapotrzebowania energetycznego.

Czytaj więcej o skutecznych metodach odchudzania >>

Close

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie.

Chcemy Cię zapewnić, że Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili.
Szczegóły na podstronie polityka prywatności.

Subscribe to our newsletter

autoresponder system powered by FreshMail