Reklama

Grosicki, Pazdan i Kapustka będą zachęcać dzieci do ruchu razem z Kubusiem!

Kamil Grosicki, Michał Pazdan i Bartosz Kapustka zostali ambasadorami nowej kampanii „Rusz się z Kubusiem!”, której inicjatorem jest marka Kubuś. Piłkarze będą również obecni na etykietach nowego produktu – Kubuś Waterrr Sport.

Reklama
Reklama

 

Kamil Grosicki, Michał Pazdan i Bartosz Kapustka to czołowi polscy piłkarze, którzy nie tylko prezentują najwyższy poziom sportowy, ale również są idolami dzieci i są rozpoznawalni przez rodziców. Dlatego w ramach kampanii „Rusz się z Kubusiem” będą jako ambasadorzy wspólnie
z marką Kubuś zachęcać najmłodszych do aktywności fizycznej. Ruch to nieodłączny i niezwykle ważny element dzieciństwa, dlatego dzieci już od najmłodszych lat powinny wyrabiać nawyki aktywnego spędzania czasu.

Jestem nie tylko piłkarzem, ale przede wszystkim ojcem, dlatego zdaję sobie sprawę jak istotne jest, by już od najmłodszych lat zachęcać dzieci do uprawiania sportu i ruchu oraz pokazywać
im, że to świetna zabawa, a rodzicom, że to idealny sposób na spędzenie czasu z pociechami
– przekonuje Kamil Grosicki, ambasador akcji „Rusz się z Kubusiem!”.

W ramach współpracy wizerunek piłkarzy będzie obecny na etykiecie nowego produktu Kubuś Waterrr Sport. To unikalna i funkcjonalna woda smakowa, przygotowana z myślą o potrzebach
i zainteresowaniach najmłodszych konsumentów, która idealnie sprawdzi się na treningu, czy podczas zabaw na podwórku. Kubuś Waterrr Sport dostępny jest w trzech wariantach: Citrus-mix, Jagoda i Malina-Granat. Każdy smak wzbogacony jest cennymi witaminami B6 i B12, które są ważnym elementem dobrze zbilansowanej diety i pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego i nerwowego, a wszystko w poręcznych i wygodnych opakowaniach. Najmłodsi fani aktywności ruchowych i sportu mogą wreszcie sięgnąć po produkt, który powstał
z myślą o nich, z oryginalnym dodatkiem w postaci znanych i lubianych piłkarzy na etykietach,
co podkreśla atrakcyjność i funkcjonalność produktu, który dostępny jest już na sklepowych półkach.

Pamiętam z dzieciństwa, że nikt lepiej nie zachęci i nie zmotywuje do ruchu oraz aktywności niż ulubiony piłkarz, czy sportowiec. Dziś już z perspektywy rodzica widzę jak ważna jest promocja aktywnego spędzania czasu wśród dzieci, ponieważ sport ma niestety w dzisiejszych czasach dużą konkurencję w postaci komputerów, gier i Internetu. Jako ojciec czuję, że musimy zrobić wszystko, by znów zapanowała moda na ruch i zabawę z rówieśnikami – mówi Michał Pazdan, ambasador akcji „Rusz się z Kubusiem”.

Marka Kubuś od lat zachęca dzieci do aktywności fizycznej m.in. poprzez cykl biegów „Waterrr Run”, akcję „PO PIERWSZE WF” i obecność zimą na polskich stokach narciarskich.

W ramach akcji „Rusz się z Kubusiem!” zaplanowano szereg eventów i konkursów z atrakcyjnymi nagrodami do wygrania. Akcję wspierać będą kampania reklamowa w telewizji oraz działania
w Internecie z uwzględnieniem mediów społecznościowych. Marka Kubuś będzie również obecna na szeregu eventów sportowych, w tym m.in. podczas własnego cyklu imprez biegowych dla dzieci – „Waterrr Run”. Dokładny harmonogram działań poznamy wkrótce.

Marka Kubuś od lat cieszy się zaufaniem wśród dzieci i rodziców. Kubuś to najczęściej kupowany
w Polsce sok przecierowy na bazie marchwi mazurskiej i owoców – chętnie piją go najmłodsi, ale często sięgają po niego również dorośli. To także lider w kategorii
napojów dla dzieci oraz musów
i wody smakowej w Polsce
. W portfolio marki znajdują się soki marchwiowo-owocowe, soki 100%, orzeźwiające napoje, woda niegazowana i woda smakowa oraz owocowe musy. W bogatej ofercie marki znajdują się także ciasteczka Kubuś „Co nieco” – herbatniki i ciastka maślane, zbożowe tabliczki czekoladowe o smaku i wyglądzie prawdziwej czekolady oraz ciastka 8 zbóż. Produkty Kubusia wyróżnia nie tylko doskonały smak, ale także wysoka jakość, wielokrotnie doceniana przez konsumentów. Kubuś to lider w kategorii soków przecierowych nie tylko w Polsce, ale także
za granicą. Markę Kubuś, jako Kubik, Kubu i Tedi, znają także konsumenci m.in.: w Rumunii, Rosji, Bułgarii, na Węgrzech, Litwie i Łotwie, w Czechach i Słowacji.

Art. sponsorowany
0
9384
0
Close

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie.

Chcemy Cię zapewnić, że Dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili.
Szczegóły na podstronie polityka prywatności.

Subscribe to our newsletter

autoresponder system powered by FreshMail